2015. február 9., hétfő

Súlytalan lebegés

Eljött az az év, amikor magasról bagózok a Valentin-napra.

Még tavaly is készültem valami blőd ajándékkal, azt hiszem szív alakú süti volt.
2009-ben még ő is készült, szép virággal.
Ahogy teltek az évek, ő már fel sem ismerte, hogy mire föl a süti. Utálja az ilyen újszerű ünnepeket, mint a Valentin-nap, szülinap, Karácsony. Teljesen hidegen hagyja őt, ha ajándékot kap. Értelemszerűen adni is utál, de néha mégis megteszi, olyankor érthetetlen módon túlszárnyal minden várakozást, de semmiképpen nem Valentin alkalmából.
Én szeretek mindenféle ünnepet megülni, még ezt a nyálasat is. Mindenesetre idén nem okoz majd fejfájást, hogy bezzeg én megint nem kaptam semmit, bezzeg ő azt sem mondta, köszönöm. Egy gonddal megint kevesebb és megmondom őszintén, egészen felszabadultnak érzem magam (miért, ki voltam, Isaura?).





.

5 megjegyzés:

  1. Így már értem a macaront :D Őszintén kívánom, hogy egyszercsak eggyel-kettővel hátrébb szoruljon az élvezeti listán :)

    VálaszTörlés
  2. Ra se rants!!! Ezek utan ez tenyleg egy nagy gonddal kevesebb!!! Valentin nap, nalunk etterem volt tervben...de fogyozok, ugyhogy a pasim foz....en meg vettem jo veres rosbif-et meg fustolt nyelvet , terrinet nyulasat es pulykasat, comtes es mogyoros kolbit nyam-nyam....odalesz az eddig ledobott masfel kilo.....

    VálaszTörlés
  3. A comtes és a mogyorós kolbi jöhet, a többit edd meg te! :D ;)

    VálaszTörlés
  4. En azt is megeszem amit meg a franciak sem!!! Egy csomot ismerek aki nem eszi meg az osztrigat, csigat, rosbifet, bulot, bigorneauxt stb. Tenyleg! Veszek osztrigat is! De jo, hogy meg eszembe jutott ((-:!

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.