2017. június 20., kedd

Kávé, kávé, kávé

Bari Centrale vasútállomás, első kávé
"Otthon", én főztem a klasszikus Bialettiben, második kávé


Bari, második reggel (vagy utolsó? :D ), harmadik, vagy ki tudja hányadik kávé


Hazaindulás előtti kávédesszert, a cremino




Csak ennyi kávés fotót találtam, pedig mintha többet ittunk volna, ha azt veszem, hogy zéró fáradtságot éreztem a három nap alatt, holott pénteken éjjel 3-ig fent voltam (dolgoztam! Értitek? Sürgősen fordítani kellett valamit reggelre, nem ért rá hétfőig, az ész megáll!!!), és reggel 6-kor már felkeltem. Szóval sok kávét ittunk, mert én imádom Olaszországban a kávézást. Mindenesetre úgy látszik, nem is beteges még a kávéfotózási mániám. 

2 megjegyzés:

  1. nem kell valaki nyűgnek a nyakadba, akinek semmi hasznát nem veszed? mert én jelentkeznék a pozícióra... "kávé" jeligére

    VálaszTörlés
  2. de, de, kellesz nekem "nyűgnek" :)

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.