2019. január 29., kedd

Állásinterjú relog

Újra betelt a pohár. Olybá tűnik, minden év elején úgy érzem, nem bírom tovább a dedót. Munkahelyet kell váltanom. Azt még nem tudom, hogy vannak-e babzsákok, de azt igen, hogy felhívtak, jippppiii!

Lehet, hogy nem volna szabad írni erről, de én fityiszt mutatok a babonának, na nehogy már ezen múljon! Én most megint úgy örülök! Már annak is, hogy felhívtak telefonon. Képzeljétek, most nem olasz nyelvterületre pályáztam, hanem franciára (és telefonon máris letesztelték a nyelvtudásomat). Az olaszt most egy kicsit el kell engednem, egyszerűen nem találok semmi nekem tetsző álláslehetőséget azon a területen. Ráadásul az is visszaránt, hogy a barátnőmnek, aki szeptember óta dolgozik A Nagy Olasz Cégösszeboronálónál, ahová még én is majdnem pályáztam (de a fizu megjelölésénél nem tetszett, hogy csak sikeres munkák esetén fizetnek, ezt meg én nem tudtam értelmezni... mi van, ha hónapokig nincs olyan rendezvény, ráadásul egy rendezvény nem egy ember munkája, szóval az egész sántított, azóta persze értem, hogy mit jelentett mindez), mert azért ott dolgozni elég jól hangzik egy önéletrajzban, valahogy vissza kellene kanyarodnom a barátnőm esetére... a mai napig nincs érvényes szerződése, se rendes fizetési megállapodása, olyan esetleges az egész. Szeptember óta. Oké, azért október környékén már világos volt számára, hogy ez nem lesz könnyű menet, mert túl sok rosszat meséltek a kollégái. Az olaszok olyan linkek tudnak lenni, elképesztő. Ezért gondoltam, egy életem, egy halálom, váltok. Megpróbálom a francia vonalat.

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. merci! :)

      je croise les doigts. francba, azt hantáztam nekik, hogy tudok írni is. holott annyira nem, mint olaszul és magyarul.

      Törlés
    2. Ó ha tudnád miket szoktak az emberek összehordani állásinterjún, rögvest nem "pironkodnál" emiatt :) Hajrá hajrá!

      Törlés
    3. Szorgalmasan pironkodok azóta is... :)

      Törlés
  2. SOTE-re nem akarsz jönni olaszos óraadónak??? Pont keresünk vkit SOS :D

    VálaszTörlés
  3. Évi, írsz privát üzenetet, hogy beszéljünk róla? :) Van kedvem, nézzük meg, mi sül ki belőle. :) Ujjakat keresztbe!

    VálaszTörlés
  4. Nem találom a blogon az e-mail címedet, írj messengeren! Régebben váltottunk pár üzenetet :)

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.