2014. október 27., hétfő

Már csak ez hiányzott

Éjjel arra ébredtem, hogy piszkosul viszket az alsó lábszáram és az alkarom, de annyira, hogy nem bírtam abbahagyni a vakarózást. Nem volt itthon más krém, csak a Clinique arckrémem, az is fogyóban, de bekentem vele a viszkető részeket. Kicsit csillapodott a kínzó fájdalom (mert a viszketés szerintem az), újra el tudtam aludni, de aztán persze újra indult. Elkezdtem kétségbe esni, én még ilyet nem tapasztaltam. Beragadt szemekkel elolvastam, mi lehet ennek a hátterében. Cukorbetegség (más is, de gondolom nem vagyok rühös, pláne nem ilyen nagy felületeken... ráadásul az élősködők gondolom nem nyugodnának le egy kis arckrémtől). 

Ma már vettem illatmentes, mindenmentes szappant és kamillás Baba testápolót. A lábam már jó, de most a hátam viszket. Pedig majdnem az egész tégely krémet magamra kentem. Igaz, a hátamat nem tudtam annyira gazdagon bepácolni, de rajta vagyok az ügyön, még kenek magamra, mert érzem, hogy jót tesz. 

Egyet mondok: csak egészség legyen, a többi le van ejtve!


Eldöntöttem, nem szabad ennyi sok szennyest megenni. Azt hiszem Franciaországban egészségesebben étkeztünk. Itthon a felvágottak is annyira sósak, hogy én magam is alig tudom megenni, pedig én a sót szeretem. Meg ki kellett volna mosnom az új ruháimat, nemcsak magamra venni, mosás nélkül (brrrrr!). De az is lehet, hogy jön ki rajtam az idegzsába. Elég nagy hülyeségnek hangzik, de én már ezt sem zárom ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.