2018. augusztus 27., hétfő

Csili-csali-csalamádé

Szombaton voltam Péterfy Bori és az ő love bandjének koncertjén.

Egy ideje szerelmes vagyok Drapos Gergőbe. Ezt muszáj volt megosztanom veletek, ha már annyi mindent tudtok rólam, ez se maradjon titok. Én egészen gyerekkorom óta ábrándozom arról, hogy valamikor lesz egy gitáros fiúm. Egyszer már volt is... majdnem. Azért csak majdnem, mert végül (azt hiszem) összesen kettőt sétáltunk. Harmadik már nem volt. Gyönyörű fiú volt, de ... az azért kevés, ha valaki gyönyörű. Nem? Oké, tehetséges is volt, nagy embereknek írt zenét. Állítólag.

Most képzeljétek el, hogy én már 46 éves leszek hamarosan, és még mindig képes vagyok úgy rajongani rocksztárokért, mint amikor taknyos kis tini voltam.

Azért még egy csavart muszáj elmesélni erről a szombat estéről. Képzeljétek mi történt! Mary Poppins lebetegedett, délután háromkor kellett találnom gyorsan valakit, aki szívesen eljött volna velem a koncertre helyette. Nem kellett sokat keresnem, Gumigida mindig beugrik ilyen vészhelyzetek esetén. Felajánlottam, hogy elmegyek érte. Beütöttem a google maps-ba a koordinátáit, 39 perc volt az út, írta a telefon. Nem vagyok egy taxis elme, mindent elhiszek a gps-nek. Mentem, mentem, már csak egy perc volt hátra a célig, amikor, mint egy lila liba, nem hittem a szemeimnek. Mindenhol falusi házak. Oké, láttam, hogy az van kiírva, hogy DUNAHARASZTI, de úgy tudtam, az nincs messze Budapesttől. Arra már nem emlékeztem, hogy az a Duna nem jó oldalán van a Budapest, Tétényi úthoz képest. Félreálltam, felhívtam Gumigidát, aki már kint állt a kapuban. Mondtam neki, hogy menjen be nyugodtan a lakásba, üljön le nyugodtan a kanapéra, mert még legalább 24 perc, mire "újból" odaérek (21 km út).
Szerencsére teljesen időben voltunk, még Jónás Verát is láttuk dobolni, nem késtünk el így sem, hogy gyakorlatilag 60 km-t tettem meg tökéletesen fölöslegesen. Úgy, hogy nekem Dunaharasztihoz semmi közöm, soha nem jártam arra, soha nem ütöttem be a gps-be, a D betű nem a B betű mellett van a klaviatúrán, egyszerűen nem értem. Gumigida azt mesélte, hogy az egyik barátnője így késett le egy állami pályázat beadási határidejéről, szóval javasolta, hogy ne használjam ezt a navigációt többet.

Volt nekem Waze applikációm, de a vadiúj telefonom memóriája is tele, úgy, hogy van benne plusz egy memóriakártya, ezért le kellett törölnöm a Waze-t, meg minden egyéb nélkülözhető applikációt is. Ne is kérdezzétek, hogy mit csinálok rosszul.

1 megjegyzés:

  1. Jó lenne, ha valaki rendberakná a telefonodat, szörnyű lehetett ennyi időt elpazarolni :(
    Jön az iskola, kezdődik a rohanás, mi lesz akkor? :Ő

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.