2018. május 22., kedd

Editnek

És jól eltelt a hosszú hétvége.




Ami jó volt:




- lekvárt főztem az apukámmal és a fiammal*;
- paradicsom, metélőhagyma, bazsalikom, céklát, kelbimbót ültettünk az anyukámmal és öt kisgyerekkel;
- epertortát sütöttem a kislányommal és kisfiammal**;
- a gyerekek élvezik a francia intézetben a kurzust;
- pizsiparti öt kisgyerekkel... melós, de nagyon aranyosak.




Ami rossz volt:




- megint alig pihentem;
- megint nem olvastam;






Gyerekkoromban a pipacs volt a kedvenc virágom.




*apukám mondta, menj fiam, szedj egy kis epret a gyerekeknek. Ebből lett 1,5 kg eper, amiből mindenki evett és még 3 kis üveg villámeperlekvár is.


**másnap is mondta apukám, menj fiam, szedj egy kis epret a gyerekeknek. Lekvárt főzni már nem akartam, ezért lett a torta, ami nem lett túl finom, de azért elfogyott.

3 megjegyzés:

  1. Fiam :D
    Köszönöm a nekem szóló bejegyzést. De tényleg egy házitündérnek gondolsz? :)
    Az érdeklődési köröm hasonlatos a tiéddel, főfoglalkozású úszom az ár ellen, megpróbálok kitörni a gyerek munka területről, élvezni valami mást is. :)
    Tényleg köszönöm, élvezet olvasni a hétköznapjaidat, illetve a hétvégéidről is. :)
    A másik bejegyzésre hosszabban írok ;)
    Edit

    VálaszTörlés
  2. Nem, nem gondolom, hogy házitündér vagy. Csak te kérted, hogy írjak már végre, és így történt, hogy neked dedikáltam ezt a posztot. :)

    VálaszTörlés
  3. A hajadról bezzeg nem írtál :)))
    Edit

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.