2017. július 3., hétfő

Szokásos téma

Pasasok. Gondolom, már unjátok, de ezek a témák mindig pislogásra késztetnek (engem). Nem hiszek a szememnek. Most a 22 éves kollégám nyomult rám. Jó, hát nem először, de ez a mai egészen konkrét. Megkérdezte sms-ben, hogy mikor futunk össze. Én nem értettem, mivel nincs közös munkánk, mire fel futnánk össze?!? Aztán szó, szót követett. Fussunk össze egy kávéra. Hm, ebből már értettem, hogy mit szeretne. Majd rátért a lényegre: mikor vihet haza, kérdezte. Közöltem vele, hogy kocsival vagyok, és azt is, hogy nem dughatunk, hiszen kollégák vagyunk, a fiúk meg mindent, de mindent megbeszélnek egymás közt. Tőlük tudok elég sokat egy kolléganőmről, aki szám szerint hat (6!!!) kollégával is lefeküdt már. Hattal. Őrület. És ezt mindenki tudja. Én is láttam őt kettővel összesimulni, nem voltak elég óvatosak. Na az fix, hogy én nem kezdek ilyen srácokkal, tőlem aztán összedőlhet a világ is. Akiről ti is tudtok, nem adja ki az infót, hiszen nagyon megütheti a bokáját.

Na, azóta átjött a fiú (aki az üzenetekkel bombázgat), és szóban is elmondtam neki (sajnos vihorászva, és ugye tudjuk, "femme qui rit à moitié dans ton lit", azaz az a nő, aki vihorászik, félig megvan /nagyon nyers fordítás/), hogy ne reménykedjen, engem aztán nem vág gerincre. Ráadásul biztos vagyok benne, hogy ezek a hülyék fogadásokat kötöttek, hogy kinek sikerül, mivel egy másik fiatal srác is hónapok óta nyomul, pontosabban körülbelül három havonta újra bepróbálkozik. Hát beszarás. Csupán 20 év van köztünk, nem is értem, mitől ilyen nagy az önbizalmuk, vagy mi a szart látnak bennem (ugye minimum 10 kg súlyfelesleg...), tisztára unalmasan öltözök, semmi mellbedobás, a szoknyák is térdig érnek. De azért elég vagány lehetek a szemükben, hogy ilyen kategorikus nemet tudok mondani! Gondolom még annál is jobban csorgatják a nyálukat a kis hülyék. 

2 megjegyzés:

  1. Az a helyzet, hogy van egy ennyi idős fiam, és egy ennyi idős szeretőm, rengeteget beszélgettem velük ezzel kapcsolatban.

    Nem csorgatnak ők semmit, hanem bepróbálkoznak minden nekik tetsző nőnél, ez a pőre és lelombozó igazság. Ahogy a kis gavallérom mondta 14-től 60-ig simán belefér.

    VálaszTörlés
  2. Ez a verzió teljesen elfogadható! Sőt, az egyetlen elfogadható!

    ;)

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.