2017. június 12., hétfő

Spinner után mi jöhet még?

Kezdődik. Már két hülye spinnert kellett megvennem, mert már mindenkinek van. Mondjuk ezt olcsón megúsztam, bementem a kínai boltba és 1400 (szorozva kettő) forintért megvettem.

Gondolom hamarosan jön az okostelefon, a La Coste póló, a JBL hangszóró. Kurva jó! Már várom.

(Apuka meg újra munkahelyet vált, már abszolút nem tudom követni, hanyadszor és azt sem, hogy mit. Már meg sem kérdezem. Ezért a fent nevezett szarokat nekem kell finanszírozni. De semmi baj, tudjátok, remek hippi vagyok, ezért pénteken leugrok Polignano a Maréba. Nem hiszem, hogy relaxalni tudok majd, túl rövid időre megyek, de minden erőmmel megpróbálom a semmittevést. Most használom ki a karácsonyi ajándékokomat, amelyet a tesóméktól kaptam. A repülőjegyet. Hívtam én már háromszor Mary Poppinst, de mindig csak gondolkozott, hogy tud-e jönni. Mert akarni, akart, de addig gondolkozott mindig, míg el nem múlt a kiszemelt dátum. Így most a cicussal megyek. Ő nem hezitált egy másodpercet sem.
Piszok fáradt vagyok. Borzalom. Fel sem tudom sorolni a szülői ertekezleteket, ovi évzáró bulit, szülinapokat /tegnap volt: 14-re Wekerlêre a masikkal, 15-re Tarzan parkba az egyikkel/, munkahelyi túlpörgések, 4 gyerekre vigyázás, ovis szülinapra torta, szépruha a ballagásra, de ne túl szép legyen, nyári kalap az őszt.kir-re, spinner1, spinner2, lovas könyv1, lovas könyv2, gyereknap stb.)

Annyi mindent szeretnék mesélni ide, de nincs erő.

1 megjegyzés:

  1. Az enyemek ilyen vacakokra kapjak a zsebpenzt...szorgosan gyujtögett a Nagy es megvasarolta maganak. Aztan egy teljes napig jatszott is vele...
    Kecs

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.