2017. március 21., kedd

Bemutatkozom: Bezzeg vagyok

Marha régen jártam erre. Február 21-én írtam utoljára, azóta csak fetrengek a futonon (ld. előző poszt).

Tele vagyok piszkozattal, de úgy érzem, már nem aktuálisak, ezért nem posztolok. Úgy vettem észre magamon, hogy már nincs is kedvem írni. Mindig a cenzúrán agyalok, de ezt is már csomószor megbeszéltük, hogy szar ez így.

Három hete vagyok beteg. Sokáig köhögtem, náthás is voltam, ma már csak az oldalam fáj. Majd elmúlik ez is.

Irtó sok a munka, nem látok ki alóla, nincsenek privát gondolataim sem, futok a teendők után, de nem vagyok igazán hatékony, kapkodok, idegzsába vagyok, nincs erőm, leáll a vérkeringésem. Tornázni kellene járni, az segítene rajtam, de mikor? 

Megint voltam Olaszországban melózni. Strapás volt, de tényleg strapás, teljesen kipurcantam, a szuper kirándulások ellenére is. Majd mutatok egy halom fotót, de sajnos a privát telefonom pont lemerült, mert ugyan szuper trendi készülék, de folyton lemerül, sőt, most azon felül, hogy már harmadszor törtem ripityára a kijelzőjét, nem lehet fülhallgató nélkül telefonálni sem. Bezzeg az olcsó okos telefonok erősek, mint a bivaly (céges szir-szar telefonok). 




Riva del Garda
(ezt a céges telefon készítette, ami nem merül le)

1 megjegyzés:

  1. itt én is voltam nyáron :) irigykedem az Olasz utakra meg a nyelvtudásra :))) - a betegségre nem, az múljon el maradéktalanul!

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.