2017. január 26., csütörtök

Fran Palermo

Szombaton elugrottam az A38 hajóra az Esti Kornél koncertre, mondván a nyári nagyon jó volt, és mivel imádom őket, gondoltam biztos jó lesz. Nem volt. Fáradt voltam, egész nap mos, főz, takarít szentháromságot csináltam. Állati fáradt voltam. Hideg is volt*. A fejem is megfájdult. Kellett nekünk a hangszórók alá állni. Nem is volt nagy kedvem elmenni tegnap a Müpába a Fran Palermo koncertjére, nyafogtam, hogy majd biztos megint lyukra futok. Ehelyett fergeteges koncert kerekedett a tegnapiból. Erős, lendületes zene. Kár, hogy csak ülni lehetett. Bár fönt, a karzaton voltak, akik táncoltak, de mi lent ültünk. Benne leszek a tévében is, néhányszor felvett a cameraman, sőt, miután látta, hogy szeretek integetni és kiabálni tátogni (mert én is csak egy papírkutya vagyok), hogy ciao mamma, már előre kérte a kezeivel, hogy integessünk. 

A tegnapin ott volt Dr. Zacher Gábor is. Nagyon fess fiatalember. Csípem őt. A haverom írta is: "elő a pálinkával, biztonságban vagy!" :D Elsőre nem esett le a tantusz, csak másodjára. 

Volt egy srác, aki a koncert alatt festett. Nagyon tetszett.

Ez lett belőle. Teljesen meglepődtem.
Csökött fejjel azt képzeltem, biztos az előadókat festi meg,
vagy valami teljesen értelmezhetetlent. Erre tessék. 






* úgy értem, kint. Erről az idős kollégám jut eszembe, akinek mindig mindenről valami vicc jut eszébe. Az amerikai felhívja az orosz barátját, hogy hallom a híradóban, nálatok -40 fok van, hogy bírjátok? Nálunk? Kérdez vissza az orosz. Itt csak -20 van, mondja. Pedig a híradó azt mondta, kint -40 fok van (amerikai). Ja, hogy kint (orosz)?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.