2016. október 3., hétfő

Inkább aludjak vagy filmet nézzek?

Annyira álmos vagyok, hogy valószínűleg inkább az alvást választanám, mint fent maradni, miután a gyerekek elaludtak, hogy énidőt szenteljek magamra, egész nap ezt hajtogatom. Erre ez a bölcsesség jött velem szemben a facebookon:

Egy szülő valódi dilemmája az, hogy melyiket válassza:
emberi időben aludni menni vagy egész éjszaka ébren maradni, hogy
"énidővel" töltse az idejét.

Pedig tegnap is időben mentem aludni, körülbelül 10-kor már aludtam. Igaz, előtte színházban voltam. A soha vissza nem térő c. előadást tekintettem meg harmadmagammal. Én még soha nem láttam Pintér Béla rendezte előadást. (Állítólag léteznek "Pintéristák".) Az első negyed óra furcsa volt. Az emberek nevettek, én meg nem értettem, hogy min. Aztán szerencsére ráhangolódtam és már én is értettem és nevettem. Mivel nagyon álmos vagyok, nem tudok értelmes recenziót írni (frissen sem), legyen elég annyi, hogy végül tetszett. Lehet, hogy fejlődöm. Az elején, még amikor Alföldi Róbert darabjaira vittek el, nem minden áthallást értettem. Tegnap már egész jól ment. Na jó, nem erről van szó. Olvasottabbnak kellene lennem, akkor érteném Alföldit is.


Ami ma igazán fontos, hogy ma tölti a kislányom a hetedik életévét. A mai napig nagyon furcsa, hogy nekem gyerekeim vannak. Még mindig nem tudtam hozzászokni a gondolathoz, hogy vannak. Ez így hülyén hangzik, belátom. Szóval, én elég későn szültem, egészen 36 éves koromig nem igazán hittem el, hogy nekem ez összejöhet az életben. Talán ezért szürreális még mindig. Pedig ennyi idő alatt már igazán kézzelfogható lehetne, hogy vannak, de én mégis minden szülinapon meglepődöm, sőt, a kislányomén még picsogok is. 

14 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot a jánynak :* :)


    (énidő-vel ugyaígy vagyok, mint a fenti bölcsesség :D mondjuk én nem igazán alszom inkább... mondjuk amúgy sem... áh, mindegy :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen a jány nevében! :)

      (most kis etapokban gondokozom: csak legyen már 16:10, akkor elindulhatok értük az intézményekbe, hogy onnan hazamenjünk.)

      Törlés
  2. Boldog szülinapoooooot!! Micsoda nagylány már.

    (én mindig úgy gondolom egész nap, hogy aludni fogok, aztán mire odakerül a sor, hogy aludhatnék, filmezünk. Grrr)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Tamko!

      (én a filmnézés helyett tekergetem az internetet, nehogy lemaradjak valamiről.)

      Törlés
  3. nagyon-nagyon-nagyon boldog szülinapot neki és neked is boldog szülőanyanapot (vagy mit) :)

    én meg az idő az két teljesen külön világ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Martine!

      hát ez az, én is így érzem, nem is tudom miről beszélek.

      Törlés
  4. Isten éltesse a Lányt! A hazánkban lakik egy néni, szerinte akkor fogom kialudni magam, amikor elköltözik a lányom. Az meg már itt is lesz mindjárt, most 2,5 éves :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, nekem a 80+, haromgyerekes es egyebkent volt ovono joismerosom mondta, amikor par hetes volt a fiam"Ugye milyen helyesek a gyerekek? Foleg ha alszanak..."
      Akkor meg begozolt agyu anyuka voltam es nem ertettem. Ma mar tudom...

      Törlés
    2. Es eljenek a hetevesek! (Nekem is van egy.)

      Törlés
    3. Ms. Merylla, köszi! :) Na igen, akkor már csak hozzávetőlegesen 30 év van hátra.

      Törlés
    4. Kecs, köszi!

      Te, én is begőzölt agyú anyuka voltam. :)))

      Törlés
    5. En ugy örultem mindig, amikor felebredt...Normalis???

      Törlés

A robot kikapcsolva.