2016. július 1., péntek

Fábián Juli & Zoohacker

Tegnap voltam Fábián Juli koncerten, ami igazából Fábián Juli & Zoohacker. Szégyen ide, szégyen oda, de én őket egyáltalán nem ismertem, de Gáspár hívott, hogy menjünk, én meg nem tudok neki nemet mondani és nem is akarok. 
Ugyan jegyet a neten keresztül már nem lehetett kapni tegnap, ezért a helyszínen vettem meg (ez egyáltalán nem fontos információ, nem is tudom mire fel traktállak benneteket ezzel).
Ugyan Gáspár késett, mert nyolcig dolgozott, de én szívbaj nélkül bementem a helyszínre és üldögélve vártam rá. Kicsit izgultam, mert sokáig nem üzent, hogy hol a francban késik, de igazából nem volt min feszengeni, hiszen Gáspárban abszolút meg lehet bízni. Annyit dolgozik mindig, mint egy ló, hát mit csináljunk, valakinek csak meg kell építeni az ötös metrót. Nagy nehezen befutott, tíz percet késett csupán. Úgy értem, miután elkezdődött a koncert 25 perc késéssel. Őrült jó koncert volt. Végre rá tudtam koncentrálni, egészen a végéig. Sok koncerten azt veszem észre, hogy az előadó megköszöni, hogy ott voltunk és kész, vége, mehetünk haza.

Tegnap Mező Misi volt a vendégszereplő, és amikor vele együtt énekelt Fábián Juli, hát abban akkor energia volt, hogy tátva maradt a szám. Ráadásul egészen közel tudtunk férkőzni a színpadhoz, ilyen közelről látni az előadókat egészen más, mint valahol hátulról. 

Gáspár vett a koncert végén CD-t, és nekem is akart venni, de kategorikusan ledumáltam róla. Aztán dedikáltattuk is. "Balázsnak és Vilmának" írattuk rá, mert őt igazából így hívják, nem Gáspárnak, azt a nevet csak én ragasztottam rá, nekem meg ez a művésznevem kettőnk közt. Még régen nevezett el így, hála a "Vilmaaa, engedj beee!" örök érvényűnek. 

Végül készült rólunk közös fotó is Juliékkal, jó lett, de nem rakom ide, se a közösségi oldalra. Pedig még én is normálisan nézek ki rajta (mihez képest?).

Koncert végén még két órán át megváltottuk a világot, mint mindig. Nagyon jól esett, mert a munkahelyemen néha elsorvad az agyam a sok libalocsogástól.

Aztán Gáspár hazavitt, mint mindig. De nem ő az új flörtöm, ő a legnagyobb fiúbarátom. 

2 megjegyzés:

  1. mélyirigy vagyok a koncert miatt.

    egy zugolvasód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen zugolvasó kommentárokat szeretem. :)

      Törlés

A robot kikapcsolva.