2016. február 4., csütörtök

Munkahelyi pletykák

Tegnap le kellett költöznöm a másodikról a földszintre, az igazgatósági terepre, de nem azért, mert lettem valaki.
Fent sokáig csak fiúk között éltem, jó volt. Itt lent hemzsegnek a nők… édes kenyér, hogy mennyit tudnak beszélni! Nagyon furcsa ennyi nő között lenni.

Reggel nyolckor már kettőjüknek kifüstölt az agya, mert nem úgy van, ahogy elképzelték. Most globális nagy költözések lesznek. A rangidős nő, akit régen gyűlöltem, mert azt képzelte, hogy ő a főnököm, én meg azt, hogy nem az, és aki most már tök cuki (érthetetlen változás) most azon pattogott, hogy nem abba a szobába költöztetik, ahová eredetileg tervezték, hanem egy ablaktalan lyukba. aztán kiderült, hogy van ablak, csak nem az egész falon.
A másik, a csinibaba, pedig azon füstölög, hogy ő vissza nem ül már az eredeti szobájába, mert ott van a főnöke, aki rugdossa a lábát az asztal alatt és ugráltatja kávéért. Ugyan nem direkt rúg, de még bocsánatot sem kér. A faszi mondjuk tényleg mindig el van nyúlva az asztalánál, mintha strandon ülne a nyugágyban. 
A titkárnő, aki már tegnap elköltözött, de most mégis hétfőig az eredeti, régi helyén kell, hogy üljön éppen „főzőcskézik” a rangidőssel. Hallom, ahogy mondják, hagyma aprít, pirít, hús rá, együtt pirít, tejszín, só, bors, mittomén', aztán jön a következő recept... óh, bazz, nekem ez teljesen szokatlan és csak nyomják, nyomják, nyomják a szöveget... Elég nehéz így koncentrálni a feladatra. Ráadásul a földszinten látom, hogy kik járkálnak az ablak alatt, állandóan felkapom a fejem, ha arra jár valaki. Dekoncentrációs tábori kiképzés...


Van itt három nagyon csinos lány. A fiúk az emeletről jöttek le hozzám, megbeszéltük az aktualitásokat, de eközben ők csorgatták a nyálukat a csinibabára (grrr, kiestem a cukrosból). Láttam, ahogy tetőtől talpig végigmérik őt. Ők meg látták, hogy látom és összemosolyogtunk. Ezekkel a srácokkal mentem sörözni a múltkor, ezért félszavakból értjük egymást. Akkor is kidumáltuk a helyi halpiacot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.