2016. január 4., hétfő

Újra a fedélzeten

Én már vártam, hogy dolgozni jöhessek. Ettől a hidegtől nem csavaroghatunk túl sokat kint, mert én ettől a kevéstől is érzem, hogy fáj a torkom, bent viszont becsavarodunk. 

Sajnos az idő- és laptophiánytól nem volt alkalmam irkálni. Na de majd most! (update: reggel kezdtem el írni, még mindig nem jutottam a végére, sőt, indulnom kell a gyerekekért. Rengeteg a munka... egyelőre győzöm.)

Persze a frappáns témák csak annyira voltak azok, hogy ki is szöktek a fejemből. Azért elhadarom gyorsan, hogy miket csináltunk a két hét szabadság alatt.

Hú, azért összefüggő két hét szabi nem piskóta! Sőt, összesen 16 nap volt. Állati! Igaz, nem csináltunk semmi különlegeset. Se síelés, se trópusok, se semmi, mégis jó volt.

Egyszer voltunk korcsolyázni, holott, ha nem vidéken lettünk volna, hanem a kerületünkben, akkor mehettünk volna többször is, mert a helyi lakosoknak ingyenes a pálya, de a Bálnánál is van egy kis korcsolyapálya, az is ingyenes. Most mit csináljak, nem elég a fizum, hogy minden körhintára befizessek.

Voltunk a Bábszínházban megnézni a Diótörőt is. Szerettem volna idén is elvinni a majmokat az Operaházba, de mire észbe kaptam, elfogytak a jegyek. Hála az égnek! Bár a barátnőmék augusztusban még kaptak megfizethető jegyeket a kakasülőre, de én elöl szeretek ülni, hogy lássunk is. Egyszer mentünk el a lányokkal egy osztálytársunk előadására és ugyan hallani hallottuk őt, de semmit nem láttunk belőle. Utána már csak a Zeneakadémiára mentünk el, hogy lássuk is őt. Anno domini 2003.

A bábos performansz szuper volt, mindhármunknak nagyon tetszett. A második felvonásánál a kislányom beült egyedül az első sorban, ahol volt pár üres hely. A kisfiam pedig az elején bőgött egy sort, mert fél az egérkirálytól, de végül megnyugodott és a még táncolt is. Szerencsére nemcsak ő pofázta kommentálta végig az előadást, rengeteg gyereknek volt közléskényszere. :D 
Sokkal jobb volt ez az előadás, mint a moziban Snoopy. Kicsit még én is csalódtam, holott gyerekkoromban szerettem. Bandita egyenesen ki akart menni a moziteremből, annyira untatta. 

A szilveszteri buli is jó volt. Veráék hívtak meg, akinek a férje görög és nem is tudtam, de a tesója is itthon volt, akinek a férje olasz. Jorgos Görögországból hozott malachúst, ő is sütötte meg, isteni finom volt. A gyerekek egykorúak, nagyon jót játszottak.
Rengeteget unóztunk meg hát az elmaradhatatlan tombolázás. Éjjel kettőkor feküdtünk le aludni, a gyerekek éjfél után.

Megnéztük a moziban Snoopyt is, de nem tetszett, pedig gyerekkoromban szerettem. Ja, ezt már írtam, csak közben eltelt 8 óra.

Voltak még aranyos aranyköpések is, de ezekre sem emlékszem, fel kellene jegyezni, amikor éppen köpik. 

Újévi fogadalmat nem tettem, minek? Hiszen hetente, sőt néha naponta megígérem magamnak, hogy lefogyok aztán mindig elrontom. 

2 megjegyzés:

  1. Eddig talán elrontottad, de idén? :) idén menni fog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meglátjuk. ma már spenótot ettem, kopog is a szemem az éhségtől. :D

      Törlés

A robot kikapcsolva.