2015. december 15., kedd

Kétsoros

A buszon felejtettem az ebédemet. Mehetek venni magamnak újat. Francba. Pedig nincs idő rá. Rendelhettem volna, de már az is késő.


Ellenben kínomban megrendeltem az internetről a babát. Még mindig nem igazolták vissza, most izgulhatok. De legalább szállítási költség nincs. Remélem, nem azért, mert baba sincs.


Senkinek nem vásároltam még semmit karácsonyra. Anyukám csodálkozott is. Sajnos nincs időm. Vagy, ha van, akkor a gyerekekkel vagyok.


Gondoltam, majd vasárnap veszek Bandinak új óvodai papucsot, mivel a tépőzár kettő, legfeljebb három hónapig bírja, de elaludt az autóban délután és amikor felébredt, már zártak a boltok.


Apuka megnyugodott, nem is tudom, hogy mit írjak erről, mert ez csak szarpofozás részemről. Nincs kedvem menni, aztán meg van kedvem menni. Ez egy ilyen hullámvasút.


Csütörtökön Bandita ovis előadása után még céges parti is lesz. Most az a cég, amelyiknél valóban dolgozom, nem a régi. Örülök nekik. Jó csapat.


Pénteken pedig a régi cégem rendez céges partit, igazi sufnitunning. Nekik is örülök. A szépfiú hívott meg. Most újra haverok vagyunk.


Szerdán torna bemutató lesz. Úgy látom, a kislányom tényleg tanult ott valamit, már olyan trükköt mutatott meg, amiket nem mástól tanulhatta, mint Viki nénitől (aki körülbelül és max. 22 éves).



2 megjegyzés:

  1. Macskának gratula a látványos fejlődéshez! Banditának meg hozzon új tépőzárat a jézuska - csak írni kell neki :) Céges partykhoz minden jót, a férjnek meg hozzon valami kiegyensúlyozott, felelős gondolkodást az új év - te már ezzel is beljebb leszel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, köszi, köszi, elvesztettem a számlálót, köszi! :)

      Törlés

A robot kikapcsolva.