2015. szeptember 3., csütörtök

Az én szemüvegemen keresztül

Tegnap* másról is volt szó a facebookon, mint a menekültekről. Az iskolakezdésről. Én majd jövőre fárasztom ezzel a közönségemet, mert ugyan Macska Franciaországban pont most kezdte volna az iskolát, de itthon simán lecsúszott róla, mivel évvesztes (az óvónők mind úgy mondják, hogy évnyertes... nyert plusz egy év játékot... jövőre meg majd egy tanév alatt kell behoznia, amit a francia gyerekek három év alatt tanulnak meg). 


Sajnos én sem vagyok jobb, mint a Story magazin, ezért mutatok pár évnyitós fotót. Nem ócsárolni akarok, egyszerűen csak csodálkozok, micsoda különbség van a két ország közt.

Mindhárom kép tegnap* készült.

Jómódú ikrek.

Átlagos francia-portugál életszínvonal.

Magyar átlagos életszínvonal.


Persze, tisztában vagyok vele, hogy vannak itthon ugyanolyan csinos családok, mint amilyenek francia családok és vannak olyan franciák is, akik nem olyan csinosak, mint a francia csinosak.




* tegnapelőtt, csak soha nem akkor van időm, amikor én úgy gondolom

2 megjegyzés:

A robot kikapcsolva.