2015. június 11., csütörtök

Sörkifli

Holnap osztálykirándulásra megyek Macskával. Bandi marad az oviban, mert ez a mi napunk lesz Macskával. Majd rendezek egy Bandis napot is. 

Vettem mindenfélét a piknikhez, szendvicsnek valókat, paradicsomkákat, sütit és chipset is, mert Franciaországban nincs piknik chips nélkül. De vajon mit szól ehhez bioanyu? Ezért este kilenckor fogtam magam és sütöttem sörkiflit, ami megszólalásig hasonlít a croissantra. Most lett kész. 
Vettem magamnak a Decathlonban túranadrágot, kullancsriasztót, bicajhoz lezárót, de ma láttam a téren, hogy mindenkinek vaslánca van, nem acélsodronya, francba. Mindegy, nekem még nincs bicajom... Majd ha lesz, veszek rendes láncot is. Ez a mai lánc a gyerekeknek jó lesz. 

Ma 17.15-re értem a gyerekekért az oviba és most először ők voltak a tök utolsók. És ki volt az ügyeletes zárós óvónő? A 3D műszempillás megmondóember. 

1 megjegyzés:

  1. A 3D-s nőnek időnként mondd el, hogy mennyire irigyled, hogy amikor délután még ott van, akkor csak tízre ment, ha reggeles, akkor irigyeld azért, mert kettőkor fog végezni, irigyeld hangzatosan amiatt, hogy vidám, kreatív, tisztalelkű gyerekek közt tölti a napjait, irigyeld, hogy felnőttként mennyit játszhat - na meg hogy 6 hétre bezár az ovi.... tedd mindezt nagyon ártatlanul, naivan, rajongva azért, hogy van még emberléptékű munka a földön, mondogasd neki gyakran, tündöklő mosollyal, hogy nem is tudja, milyen védett burokban él és hogy milyen jó neki, hogy élvezheti minden klassz percét a munkájának, minden vádjára legyen rajongás a válasz - szerintem hamar abba fogja hagyni a cseszegetésedet :D

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.