2015. május 26., kedd

Bekávéztam

1.23 óra. Nem bírok aludni. Talán a délutáni kávé tett be. Nem tudom. Mindenesetre már kiolvastam az internetet. Az ikea.összest, a facebookot 13 ezerszer frissítettem, hátha történt az elmúlt másodpercben valami új. Már majdnem megvettem a repjegyet Punta Prosciuttoba is, kár, hogy Báriba fillérekért eljutnánk hárman, de onnan még 200 km lenne a célállomás, és onnantól fogva viszont már nem az én pénztárcámnak való nyaralás lenne (autót bérelni /a vonat +7 óra út lenne/ enni venni, ajándékok a vendéglátóknak stb.), különben is, illene inkább apjukat meglátogatni, amit még mindig meg tudnék fizetni, ha az a K repjegyoptimalizáló nem várná el tőlem, hogy gyerekekkel együtt átsprinteljek Charles de Gaulle reptérről Orly reptérre 2 óra alatt (úgy értem, leszállással és felszállással együtt). De akkor még mindig csak Marseilleig jutnának el, hol vannak még a levendulamezők?!? Egyébként apjuk hívott, éljünk együtt, én meg berezeltem, most mégsincs kedvem menni, ráadásul szeretem ezt a mostani biztonságos életemet. Igaz, Budapesttől állandóan koszos a cipőnk. Macska tavaszi cipője konkrétan a megvásárlás napján olyan szutykos lett, mintha tavalyi lett volna vagy örökölt cipő. Pucolom én minden nap, de hiába, igénytelenül koszos lesz mire este hazaérünk. Már értem, miért van a magyar gyerekeknek 4-5 váltócipőjük (utcai, benti, óvodai udvari, óvodai benti, mittomén milyen még...). Az enyémeknek egy cipőjük van, mondván úgyis gyorsan kinövik, de már látom, hogy ez a friss új cipő mehet a kukába (Primigi, nem holmi Wink, mégsem látszik rajta). Az is ledöbbentett, hogy az öt éves Macska közölte apukámmal, hogy Budapest koszos, Franciaország tiszta, ahol a szüleim laknak, vidéken, szintén tiszta. 

Este 8 után még arra is volt energiám, hogy ágyneműt húzzak és mossak, teregessek. Ez csak a kávé miatt lehet. Azért ittam meg, hogy legyen szuflám, erre tessék, lett. Hogy fogok én felkelni holnap reggel 5.30-kor? Mit holnap? Ma. De legalább megmostam a hajam is, még nedves, nem volt kedvem szárítgatni. Alhatok majd még 15 percet reggel, szuper! Igaz, be kellene szárítani. 

Jó nagy semmivel telt el ez a három nap... Francba. De legalább olcsón kijött. Semmi flancolás. 

Eredetileg hétfőn dolgozni kellett colna. Bejelentkeztek fontos olasz üzletemberek. Pünkösd nem hatotta meg őket. Aztán szombaton szólt a randiszervező (szintén fontos kulcsfigura), hogy majd vasárnap szól, hogy ide tudnak-e érni. Nem tudtak. De azért még csütörtökön azt kérték, hogy szervezzünk hétfőre olajipari üzletembereket, ha lehet a legnagyobb magyar cégtől, tudjátok. Pünkösd, mondtam, szabadnap, minden rendes magyar a wellnessben áztatja magát. Igen, tudják, de az olasz üzletemberek csak aznap érnek rá. Hm, szívem szerint kipróbálnám ezt velük augusztus 15-én.


7 megjegyzés:

  1. Én is a fél éjszakát forgolódással töltöttem... Valami volt a levegőben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) remélem, tegnap már te is tudtál aludni!

      Törlés
  2. Hát én nem. Viszont Don Draperrel álmodtam :)))

    Mit kell venned az ikeában?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tesóm lakását kell feltuningolni. :)

      Törlés
    2. Tudod, le akartalak beszélni, hogy valaha is az életben KIVIK kanapét vegyél az Ikeában :)

      Azóta már nem vagyok ilyen ellenséges ezzel a kanapéval szemben....

      Törlés
  3. 3kor aludtam el. Olyan gyomorgörcsöm volt az egész hétvégén, mert pénteken kaptunk szerdára határidős melót, és azt hittem, hogy belebukom:(

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.