2015. április 30., csütörtök

Team building

Liza, a rókatündér beharangozóját nem kellett volna megnéznem, mert így alig maradt valami meglepetés a filmben. Ettől függetlenül én is azok táborába tartozom, akiknek tetszett a film. Van egyáltalán valaki, akinek nem tetszett? Még nem hallottam olyanokról. 

A film előtt elugrottunk a Gelarto Rosába, ahol én még nem csalódtam, aztán visszabumliztunk az Alléeba, mert ott kívánt vásárolgatni az egyik cuki kolléganőm. Hogy én mennyire utálok plázázni... Hogy én mennyire irtózom a plázamoziktól... De már nincs kedvem kakasosviadalozni, elmegyek, kibírom, kész. Azért a Zarában azok a nyakláncok megdobogtatták a szívem, ezt bevallom.

A filmek után szeretem megnézni a stáblistát, mert szinte mindig szerepel rajta a haverom neve (eredetileg tesóm legjobb barátja, de én is csípem). Büszke vagyok rá! 


3 megjegyzés:

  1. jaj, biztosan nekem is tetszene, ha végre látnám.... minden filmet levesznek a műsorról, mire odajutok

    VálaszTörlés
  2. Jelentem, nekem nem tetszett!! :)

    VálaszTörlés
  3. Martine, nézd meg az előzetesét youtube-on, pontosan megkapod a filmet.

    Tamko, na végre. Gyanús vollt nekem, hogy eddig mindenki úgy mesélt róla, mint az utóbbi 10 év legleg filmjéről.

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.