2015. március 11., szerda

Cake shop (Budapestnek megint egy piros pont)

Most meg a belül kókuszos kívül csokis cheesecake miatt akartam sírva fakadni, annyira finom volt. Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom a Cake Shop cukrászműhely sütijeit. Ti, akik Budapesten a Deák téren jártok (pontosabban a József Attila úton), és betértek ide egy málnás trüffelre vagy egy eszméletlen sajttortára, nem fogtok csalódni*.

Jókat olvastam róla, ezért muszáj volt elmenni hozzájuk. Londonban, Notting Hillen láttam először hasonlót, de az egy könyvesbolt volt, ahol kizárólag szakácskönyveket (süti és rendes ennivalósat) lehetett kapni, hátul pedig az üvegpult mögött sütötték a sütiket. Ott és akkor arról álmodoztam, hogy én is olyan helyen dolgozzak (elég suta vagyok a sütéshez, de ettől még simán elrugaszkodom álmodozás közben).

Ők azt nyilatkozzák az interjúban, hogy kiváló minőségű alapanyagokkal dolgoznak, én meg azt mondom, hogy ehhez nem fér kétség. A csokit meg tudom állapítani, hogy miféle és az övék átment a vizsgámon.

Mági havernőm maracujás mákos sütit evett, isteni volt. A maracuja dominált, de a mákot mégsem nyomta el (megkóstoltuk egymás sütijét, onnan tudom).

Rózsaszörpöt is itt ittam először életemben. Anyukámnak van egy rózsakertje, szeretem szagolgatni a rózsáit, bizton állíthatom, hogy a szörp igazából rózsaízű volt, csak nem tudom melyiké, mert én csak a Don Juant ismerem fel, mert az a kedvencem, a többi nem vesz le a lábamról.

Nem bírtam ki, vettem vásárfiát a gyerekeknek, egy-egy cakepop-ot és apjuknak (aki pont itt van látogatóban) két málnás trüffelt. Már alszanak (írtam ezt pénteken), de holnap nem fognak csalódni, ezt bizton állíthatom.



Az én kókuszos csokis sajttortám és rózsaszörpöm.

Odaképzelem magam, ahogy mosogatok
olvasztott belga csokival bemázolom a tortát.
 
Árak nincsenek túlságosan kifüggesztve, de nem borzasztóak.


Mági maracujás mákos sütije.

Megkérdeztem, szabad fotózni.


* volt ott egy nagyon fess angolul beszélő negyvenes pasas, aki elégedetlenkedett. A végtelenül kedves személyzet megpróbált a kedvében járni, ízlésére alakították át a tortáját és miközben erre várt, kapott négy sütit ajándékba, szóval szerintem nem volt miért zsörtölődnie, de elképzeltem, hogy a világ top helyein forog, ott meg ez normális, hogy ha mégsem olyan lovat akar, akkor szívbaj nélkül kicserélteti zebrára.

6 megjegyzés:

  1. Ide is el akarok menni!! Kár h nem a múlt héten posztoltad :) meg Ilonka is írhatta volna előbb a Lush-t ajjajjajj

    VálaszTörlés
  2. Most nyitnak második boltot, tehát jól megy a szekér, nem fognak bezárni, mire ideérsz.

    Most nézem, az árak borzastóak, egy kis keksz 450 forint???!!!??? Azt hiszem, a trüffel miatt gondoltam, hogy nem vészes, az csak 150 Ft volt darabja.

    VálaszTörlés
  3. Itt még én sem voltam:) Pedig sokáig azt hittem, hogy a Sugar shopot nem lehet überelni, de talán akad vetélytárs, és ez jó:)

    VálaszTörlés
  4. A Sugar is szuper, de ez emberközelibb, meghittebb, bájosabb, európaibb. A sugar ehhez képest egy amerikai csillantás. :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt nem fogom kihagyni legkozelebb! Nyamm!

    VálaszTörlés

A robot kikapcsolva.