2015. január 18., vasárnap

Van valami furcsa és - nem spoiler

Utoljára 2008-ban volt ilyen aktív kultúrcsavargós életem. Aztán snitt. Hogy tudtam ekkora téli álmot aludni, érthetetlen. Hat éven keresztül. Eszméletlen. 

Arra akarok kilyukadni, hogy voltam moziban*, nem kevesebb, mint a Cirko-Gejzírben, mert nekem az a kedvencem és megnéztem a gyerekeim imádott bébiszitterével** a Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan című filmet. Hát gyerekek, isteni! Szentesi Endre fer-ge-te-ges (Kovács Zsolt színművész), de a többiek sem piskóták, mindenkit csíptem! 

Én azt javaslom, menjetek, nézzétek meg ezt a filmet, nagyon klassz. Nem mesélek semmit a spoiler miatt, jó? Azért az egyik leg-leg-leg részt mégis megemlítem: kaktusz. 

A zenéje is fenomenális! 





** Múlt héten pénteken... Nincs idő blogot írni.
* De ki vigyázott akkor a gyerekekre? Kérdezhetnétek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.