2015. január 3., szombat

A mosogatógép - folytatásos teleregény

Már annyira ideges voltam december 21-én, vasárnap, miután megint csak vártuk, csak vártuk, csak vártuk a fuvarost, hogy személyesen mentem el panaszkodni az Euronicshoz, holott tudtam, annyit érek vele, mint halottnak a csók.

Aranyvasárnap, este 7.40-kor megérkezett a fuvaros, miután elég sokszor beszéltem vele egész nap, hogy megtudjam, hol tart. Előző nap kaptam sms-t a diszpécserüktől, hogy másnap érkezik, vegyem fel a kapcsolatot a sofőrrel, egyeztessek időpontot. Meg is egyeztünk a délután 3-4 órában. Naná, hogy nem sikerült megérkezniük. Ekkor kifüstölt az agyam és mentem be az euronicshoz (a körút üres volt, nem volt forgalom, pláne nem dugó!!!). Sajnos nem tudtam rájuk borítani az asztalt, mert ma született bárány vagyok.

Arra jó volt, hogy a gyerekek nélkül tudtam vásárolgatni, mert ők még aludtak (apjuk vigyázott rájuk).

Másnap első utunk az Euronicshoz vezetett. Kicseréltük a rossz mosogatót egy jóra (ráfizettem, naná), de ezzel nincs vége a sztorinak, pláne nem jól. Na jó, azért egy jó dolog történt: nem kellett újból kifizetnem a fuvardíjat (3.000 Forint). A rossz az, hogy nem írták át automatikusan a +5 év garanciát, melyet a rossz mosogatóra kötöttem. Hiába, hogy még nem volt használható, hiszen még bőven élt az első, automatikusan járó garancia. Azt mondták, zongorázzam le a biztosítóval. Írtam is nekik még melegében, de egyelőre nem válaszoltak. Nem csodálkozom... T-home, autó átiratása, egyéb, általam megnevezni nem mert hivatali tempók után tényleg nincs mit csodálkozni. Még, hogy a franciák komplikálják túl az életet...

Mindenesetre van egy olyan sanda gyanúm, hogy nyugodtan bemehetek az Akadémiára és kérvényezhetem a Palimadár keresztnevet, nem fognak akadékoskodni, mint Bogyó és Babócával.

Mosogatni már tudok (gondoljatok bele, mi lett volna, ha rendes mosógéppel történtik mindez? Jó, nyilván akkor tudtam volna ordítozni). Most már csak 9.000 Forinton lovagolok (+5 év garancia).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.