2014. december 31., szerda

Mindig ugyanaz a lemez

Éjfélkor megfogadom, mint 20 éve minden január elsején, hogy lefogyok*.

Na jó, ma már ott tartok, hogy minden hétfőn megfogadom, nem kell nekem ehhez január elsejéig várni. 

Sőt, manapság olyan kemény vagyok, mint a Dunakavics, már nem is várok hétfőig, sem holnapig, hanem mától, most azonnal szoktam kezdeni.

Igen ám, de amíg 20 éve kitartott a fogyókúra pár hétig, most értelemszerűen és egyenesen arányosan már csak egy napig tart. 

Lényegében minden nap elkezdek fogyókúrázni és még aznap elszaromrontom. 

Ezt a képet mindenki ismeri,
de most nekem kell felhasználnom.


Emellett még egy csomó mindent megfogadok: odafigyelek (nehéz, túl nehéz), megváltozom (pfff, abszurd), jó leszek (ez szerintem menni fog), szelektálni fogom a háztartási szemetet (könnyű), nem leszek türelmetlen (nehéz), nem rágom a körmöm, körömágyam, nem ropogtatom a csontjaimat, nem rágom a számat (utóbbi négy: lehetetlen), elmegyek mindenféle egészségügyi szűrésre (fontos!!! Nincs mese!), megtanulom és kiolvasom azt, amit eddig nem (kutyából nem lesz szalonna, fölöslegesen ütöm a klaviatúrát), kicsinosítom az otthonunkat, ami már kiment a divatból (ez már csak erőlködés, abba is hagyom a szájtépést). 


BUÉK vagy ahogy a francia mondja: meilleurs voeux et surtout bonne santé! Même un peu plus de sous... 


* Úgy nézem, ez elég népszerű fogadalom január elseje környékén...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.