2014. október 28., kedd

Muszáj haladni a korral?

Többszöri unszolásra, ma M. Linda barátnőm rávett, hogy Viberen beszélgessünk. Eddig tartottam magam, mint a makacs öszvér ellenálltam a Vibernek (nekem nehezebb volt), így is olyan sokat lógok a neten, de addig-addig, míg kész, feltöltöttem magamnak és azóta csak úgy özönlenek a párbeszédek. Holott nem is telefonra töltöttem fel (az én telefonom bár okos, de nem eléggé... mondhatom, kifejezetten buta, teljesen felesleges okosnak magasztalni), hanem az Ipadra, ami szinkronizálta (???) magát mindazokkal, akikkel eddig levelet váltottam. Rögtön egy antipatikus is írt, de csírájában leráztam (egy régi pasas, aki próbálkozott, de már annak idején, 1805-ben is ellenszenves volt, most már csak az a kérdés, hogy én az ilyen jelentékteleneket miért nem töröltem a regiszteremből???). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A robot kikapcsolva.